Auto świetne. Bardzo praktyczne. Ale niestety wieje nudą....Zwłaszcza w środku
Wrażenia
5,0
Silnik
Dzisiaj ten silnik nie robi wrażenia, ale 2006 roku to było coś!!! Świetna kultura pracy, elastyczność i do prędkości 130 km/h bardzo niskie spalanie. Przejechałem tym autem 235 tys km, więc moja opinia jest obiektywna. Minusem jest filtr DPF. Turbina jest trwała, ale zawór EGR już nie. Koło dwumasowe nie wymieniane. Na baku robiłem czasem pod 900 km!Jak na przejechane 235 tys km to chyba świetna rekomendacja
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia miała fajne przełożenia. Ani razu jej nie naprawiałem jak również sprzęgła nie wymieniałem
5,0
Układ jezdny
Auto znane ze świetnego układu jezdnego
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Auto tak praktyczne, że aż nudne!
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja ok. Klima też daje radę, ale ogrzewanie w nowych dieslach to już problem. Niestety........
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu raczej nie ma bardzo dużo miejsca, ale z przodu jest ok.!
4,0
Wyciszenie
Mam teraz nową ASTRĘ z silnikiem benzynowym. Powyżej 2000 obr/min Astra jest głośniejsza od Focusa
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części na przyzwoitym poziomie. Spalanie znakomicie niskie!
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 235 tys km naprawiłem tylko zawór EGR przy 210 tys km, oraz turbinę przy 190 tys km. Absolutnie nic wiecej poza żarówkami nie było naprawiane
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 235 tys km naprawiłem tylko zawór EGR przy 210 tys km, oraz turbinę przy 190 tys km. Absolutnie nic wiecej poza żarówkami nie było naprawiane
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
[l/100km]