Zawieszenie
: pomimo sportowego zawieszenia nie jest zbyt sztywne i całkiem komfortowe
5,0
Całokształt
praktycznie 0 awarii przez 2 lata, ekonowmiczny, nie taki mały, trzyma się drogi
Wrażenia
4,0
Silnik
nie ma co się psuć, lecz by jechać, trzeba go kręcić, ni czuć tych 145 km w porównaniu do diesla (2.0 - 136 km)
4,0
Skrzynia biegów
zdarza się, że wsteczny ciężko wchodzi
5,0
Układ jezdny
rewelacja
Komfort
4,0
Widoczność
troszkę za sztywny i za głośny powyżej 120 km/h
4,0
Ergonomia
mam wersję gold z dodatkami - jest ok wygodny podłokietnik. klimatronik, czujniki cofania, deszczu, świateł, zestaw głosnomówiący, elektryczne i podrzewane fotele - jest ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
b.dobrze, brakuje funkcji soft w klimie, b.wygodne przednie sportowe i podgrzewane siedzenia
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w sam raz
4,0
Wyciszenie
mogło byc lepiej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
rewelacja 8-p litrów lpg
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
prawie 0 usterek (raz problem z elektronika nie odpala, a na komputerze wyswietlił się komunikat - uszkodzony silnik ?, odpiąłem kleme z akumulatora na 2 sek i jest dobrze ?
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
0 usterek
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratec 145KM 107kW
[l/100km]