Silnik
: nie widać tych 145 km, ale jest faktycznie ekonomiczny przy spokojnej jeździe - na lpg ok 8 litrów, na Pb ok 7 litrów
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczność doskonała na 5 biegu od 40 km/h do 210 km/h, z tymi koniami (145) w porównaniu do diesla z turbiną - mam wrażenie, że 30 koni uciekło
4,0
Skrzynia biegów
Super elestyczność, mimo to na trasę wolał bym 6 bieg
5,0
Układ jezdny
o dziwo lepszy układ jezdny od mondeo - z tego samego rocznika i kombi - po prostu w mondeo czuć tę masę, w focusie kombi - nie ma róznicy w porównaniu z sedanem (najpopularniejszym hatchbekiem nie jeździłem)
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
ergonomia bardzo dobra mam wersję gold + z dużym doposażeniem - od czujników cofania po pełną elektrykę sportowych siedzeń i ich podgrzewanie, bardzo wygodny podłokietnik (regulowany)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
duża zasługa podgrzewanych elektrycznie szyb, i wydajnej klimy, bardzo szybko silnik jak na 2 litry uzyskuje swoją temp pracy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w końcu to tylko compakt
4,0
Wyciszenie
w miarę, przy predkościach powyżej 130 - zaczyna się głośno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
doskonale jak na 2 litry i gaz (sekwenja stag, hana), w trasie przy spokojnej jeździe ok 90-120 - 8 litrów LPG, biegi wrzucam dość szybko już od ok 2500 -3000 obr/min. Spalanie podałem dla LPG.
4,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem używanego - z dobrych rąk. Nowego z tym wyposażeniem za ok 90 tyś (bez upustów)bym nie kupił
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratec 145KM 107kW
[l/100km]