Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Focus II Kombi

BARISTA, 12 lat temu
Silnik 2.0 Duratec 145KM 107kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 322 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Focus II Kombi 2.0 Duratec 145KM 107kW 2005-2011 - Oceń swoje auto
3,92
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : POLECAM SILNIK MOCNY POŁĄCZONY ZE ŚWIETNYM ZAWIESZENIEM I LEKKIM PROWADZENIEM POZWALA NA DYNAMICZNĄ I BEZPIECZNĄ JAZDĘ W TRASIE.. NALEŻY DBAĆ O ŁOPATKI W KOLEKTORZE SSĄCYM. NA PIERWSZE HAŁASY DOBIEGAJĄCE Z TEGO ELEMENTU TRZEBA NATYCHMIAST REAGOWAĆ
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
4,0
Całokształt
DOBRY STOSUNEK CENA/JAKOŚĆ ELEMENTY BAZOWE BARDZO TRWAŁE DETALE TROCHĘ ROZCZAROWUJĄ JEDNAK DO ZNIESIENIA - SPORO CZĘŚCI DOSTĘPNYCH NA RYNKU Z NOWSZEGO MODELU MAJĄ MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU PLUG&PLAY NP LAMPY TYLNE KIEROWNICA NAGŁOŚNIENIE CENY POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI SĄ NIEWIARYGODNIE NISKIE!
Wrażenia
4,0
Silnik
Moc wystarczająca do poruszania się po trasach \"szybciej niż reszta\" jazda po mieście raczej cienko mimo krótkich pierwszych biegów silnik budzi się powyżej 3tyś obrotów - trzeba cisnąć
4,0
Skrzynia biegów
DOBRZE SKOMPONOWANE PIERWSZE 4 BIEGI - na piątym biegu przy prędkościach 120-150 auto ma wysokie obroty i wyraźnie go słychać
5,0
Układ jezdny
Bliżej mu do gokarta niżeli do małego kombi. Powielam opinie użytkowników - miłe zaskoczenie precyzją - koszta utrzymania również pozytywnie
Komfort
4,0
Widoczność
bez zastrzeżeń wielkość lusterek optymalna wsteczne sferyczne przyjazne dla oka nocą
4,0
Ergonomia
STEROWANIE RADIA PO LEWEJ STRONIE NA WYSOKOŚCI KOLANA KTÓRYM CZASEM Z RACJI DUŻYCH PRZEBIEGÓW POSIŁKUJE SIĘ DO STEROWANIA KOŁEM KIEROWNICY MOCNO PRZESZKADZA.. PRZYCISKI ORAZ INNE URZĄDZENIA NA MIEJSCU..
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
NAGRZEWA SIĘ STOSUNKOWO SZYBKO KLIMATYZACJA ZWYKŁA PRACUJE WYSTARCZAJĄCO WYDAJNIE ŚWIETNA SPRAWA PODGRZEWANA PRZEDNIA SZYBA
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z TYŁU SZALEŃSTWA NIE MA.. Z PRZODU JEDYNĄ RZECZĄ KTÓRA MNIE MĘCZY TO DUŻY TUNEL ŚRODKOWY GDZIE PRAWA NOGA OPIERA SIĘ KOLANEM O MOCNO WYSUNIĘTĄ KONSOLĘ.. NA DŁUŻSZĄ TRASĘ PRZY WZROŚCIE 186CM JEST MĘCZĄCE
3,0
Wyciszenie
W AUCIE TRZESZCZĄ PLASTIKI Z BAGAŻNIKU RANO GDY JEST ZIMNO ORAZ PODCZAS POKONYWANIA SPORYCH NIERÓWNOŚCI NA PIERWSZYM BIEGU.. POZA TYM GŁOŚNY SILNIK PRZY PRĘDKOŚCIACH POWYŻEJ 120KM/H ... TRZEBA BRAĆ POD UWAGĘ MÓJ PRZEBIEG 322TYŚ KM !
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JESTEM MILE ZASKOCZONY NA BENZYNIE 9,5 LITRÓW MIASTO TRASA 7,5-8 OD KILKU MIESIĘCY NA GAZIE 11-12L MIASTO 10L TRASA JAZDA RACZEJ ŻWAWA
4,0
Stosunek jakość/cena
POLECAM Z CAŁEGO SERCA SILNIK 2.0 16 DURATEC HE KTÓRY MA NISKIE ZAPOTRZEBOWANIE NA PALIWO W STOSUNKU DO MOCY DOBRE AUTO DLA RODZIN 2+1
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
PRZEZ ROK 75TYŚ KM REGULACJA INSTALACJI LPG ORAZ ŁOŻYSKA KÓŁ WYMIENIANE KOMPLETNE Z PIASTAMI SIADAJĄ CZĘSTO KOSZT OK 200ZŁ SZT
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
GENERALNIE CAŁY CZAS W DRODZE CZASEM MAM PROBLEM Z ODPALENIEM DŁUGIE KRĘCENIE ROZRUSZNIKA NIM SILNIK ZASKOCZY. SZYKUJE SIĘ WYMIANA SPRZĘGŁA POZA TYM BEZAWARYJNIE

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratec 145KM 107kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Focus II Kombi