Inne
: Że ten samochód wciąż jeździ ma u mnie dożywocie
5,0
Całokształt
Auto ma 395 000 km przebiegu i cały czas jeździ wiec chyba dobre mechanik powiedział że powyżej 500 000km za robocizna przy serwisie będzie gratis
Wrażenia
5,0
Silnik
Pomimo takiego przebiegu bierze 0,5 litra oleju na 10000 km, Auto cały czas jest w stanie rozpędzić do 180 bez problemu a przy dobrym wietrze to i 200 km/h osiaga
5,0
Skrzynia biegów
Doskonała sprzegła nie używam tylko do ruszania potem już nie nic sie nie zepsuło nie cieknie nie rzępoli wszystkom ok. Po ok 280 000 urwała sie linka i tylko 3 bieg został ....... i na tym 3 biegu dojechałem do domu ok 50 km i do warsztatu.
4,0
Układ jezdny
Generalnie ok co ok 100 000 trzeba wymieniać przeguby gumowo mewtelowe bo zawieszenie hałasuje
5,0
Karoseria
generalnie ok nieco piegów sie pojawia na elementach które były naprawiane blcharsko
Komfort
4,0
Widoczność
Obecnie pojazd wygodny tylko dla mnie (siedzenie sie troche wysiedziało
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
tu mamy jedną wade parujące szyby w deszczu bez klimy ciezko sobie poradzić
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK
3,0
Wyciszenie
Troche głośny powyżej 130 km przy 180 km hałas jak w Kamazie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Troche dużo pali ok ok 7,5- do 8
5,0
Stosunek jakość/cena
BDB
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobnych nie naprawiam bo nie ma sensu (typu nie działający przycisk tylnej klapy otwieram pilotem)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
160 000 wymiana nagrzewnicy płyn ciekł
190 000 Znikły długie światła nie opłaca sie naprawiać jezdze bez nich
240 000 Wymiana będiksa w rozruszniku
250 000 wymiana chłodnicy klimatyzacji dostała kamieniem
280 000 pękła linka zmiany biegów
320 000 padła cewka zapłonowa
340 000 regeneracja alternatora
360 000 padło sprzęgło (uzywam go tylko do ruszania) wróciłem 400 km bez sprzęgła ruszałem na rozruszniku (zniósł to doskonale)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
[l/100km]