Silnik
: Ciekawy dźwięk oraz wyjątkowa elastyczność.
5,0
Całokształt
Auto przyjemne w prowadzeniu, praktyczne. Jak na razie spisuje się bez zarzutu. Pomimo swoich 7 lat wyglądem i pracą przypomina nowe auto. Wyjątkowy Design oraz znacząco dobre właściwości jezdne to wielki atut auta.
Wrażenia
4,0
Silnik
Elastyczność silnika zaskakująco dobra. Nawet przy 1200 obrotach po zmianie biegu na wyższy motor wykazuje odczuwalną moc. Powyżej 3000 obrotów dość wysoki poziom hałasu w kokpicie. Na szczęście trochę przypomina dźwięk silnika rajdowego, dlatego nie uważam tego za wadę.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem pojawia się problem z wrzuceniem biegu wstecznego - wymaga wysprzęglania i poprawiania. Sporadycznie występuje problem z wrzuceniem 3-ki.
4,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi jak powinien, lecz jak na nasze polskie drogi zawieszenie trochę za twarde. Poza tym jest w porządku.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie trzeba komentować:)
4,0
Ergonomia
Zdecydowany brak górnego schowka na desce rozdzielczej co powinno być standardem. Poza tym ok.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko w najlepszym porządku
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo małe zużycie palia na trasie. W cyklu miejskim stosunkowo wysokie jak na tę pojemność.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dla średnio wymagających kierowców jest to rewelacyjne auto za niewielkie pieniądze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
[l/100km]