Inne
: układ kierowniczy super, fajne zawieszenie, dobre hamulce
4,0
Całokształt
na rodzinne auto zapowiada się dobrze i funkcionalnie - zobaczymy co powiem po wakacjach do chorwacji
Wrażenia
4,0
Silnik
w sumie ok - bez rewelacji sprinterskich ale w zupełności wystarczający na polskie trasy i do miasta też - wstydu nie robi :-)
4,0
Skrzynia biegów
czasem mi haczy, ale może się jeszcze wyrobi bo nowy jest
5,0
Układ jezdny
dla mnie rewelacja - mam porównanie z saxo, astrą III i vektrą C
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu bardzo dobrze -jak na kombiaka - z przodu czasem słupki ograniczaj, ale bez przesady
4,0
Ergonomia
już się przyzwyczaiłem - jest ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima działa dobrze, grzanie też normalnie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
rodzina trzy osobowa + fretka - spokojnie się mieścimy
3,0
Wyciszenie
tu zdecydowanie mogłoby być lepiej - do 100 km/h bardzo dobrze, ale powyżej, trochę za głośno
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w zakorkowanej w-wa na razie średnio pali 9-9,5 - średnia prędkość 26 km/h w trasie ponad 70 km średnia 6,3 przy ok. 110 km/h
4,0
Stosunek jakość/cena
dobre promocje bywają w fordzie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wyjechalem z salonu autem i na pierwszym postoju okazało się, że tylna pokrywa światel nie została zakręcona - obie śruby ledwo trzymały - dokręcilem sam :-)))
coś skrzypi od strony kierowcy w miejscu gdzie wychodzi pas bezp. - po dzwieku stwierdzam, ze to jakaś spręzynaka tam jest, która mnie wnerwia cichym metalicznym dżwiękiem drazniącym ucho w czsie jazdy - zgłoszę do serwisu
- i zaczyna skrzypieć plastik w rolecie bagażnika chyba - ale to da się wytrzymać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic się nie dzieje i mam nadzieję, ze tak już zostanie - ale dopiero 3 tyś przejechane
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
[l/100km]