Zawieszenie
: To oczywiście najmocniejsza jego strona.
5,0
Całokształt
Naprawdę świetny samochód.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie ma szaleństwa. Silnik jest w zupełności wystarczający do jazdy po mieście i w trasę. Różaniec nie jest obowiązkowym wyposażeniem pasażerów podczas wyprzedzania ciężarówki. Trochę brakuje mocy przy zapakowanym aucie w górach ale czego spodziewać się po 100 kucach?
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo elastyczna. Raz na jakiś czas haczy wsteczny. Poza tym biegi wchodzą idealnie. Na trasie brakuje szóstki.
5,0
Układ jezdny
Jak po szynach. I to zarówno na pusto jak i na pełno.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu średnio, reszta bardzo dobrze.
5,0
Ergonomia
Doskonale. Mogłoby być więcej schowków ale to już jest uzależnione od wersji.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima bez zarzutu. Zimą nagrzewa się już po ok 4-5 minutach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jeździmy głównie w 2 osoby więc jest idealnie. Jak zabieram pasażerów na dłuższe trasy (ponad 1000 km) to też nie narzekają.
3,0
Wyciszenie
Tutaj średnio. Powyżej 130 km/h robi się głośno (wiatr i silnik)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie przy spokojnej jeździe da się zejść poniżej 6 litrów (zazwyczaj zimą kiedy na zaśnieżonej drodze jadę sobie 80-90 km/h). Przy przepisowej jeździe na autostradzie z klimą wychodzi ok. 7-7,5 litra/100 km. W mieście różnie - we Wrocławskich korkach bywa i 9.
Napraw żadnych, same przeglądy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Szybko traci na wartości (zupełnie dla mnie niezrozumiałe) więc na 1-3 letni samochód nie musimy już wydawać 80 tysięcy
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4 lata, 80 tysięcy i tylko przeglądy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jw.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratec 100KM 74kW
[l/100km]