Karoseria
: Przeciekające otwory konstrukcyjne w podwoziu. Woda pod tapicerką po jeździe po kałurzy
Przeniesienie napędu
: Regulacja skrzyni biegów
Inne
: Schodzący chrom z podgłówków na przednich siedzeniach
4,0
Całokształt
Po 20.000km brak poważnych usterek. Minusem to przeciekające podwozie. A jak wiemy \"ruda\" czyt. rdza lubi FORDY :-)
Wrażenia
3,0
Silnik
Jak dla tej masy pojazdu silnik trochę za słaby. Lepsza jednostka to 1.6 115KM.
3,0
Skrzynia biegów
Po roku od kupna pojazdu trzeba było regulować skrzynię. Brak synchronizacji dla biegu wstecznego więc często ten bieg nie wchodzi. Kłopoty również z wrzuceniem trójki.
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze. Wielowahaczowe zawieszenie to co innego niż belka skrętna. bardzo dobrze na zakrętach się zachowuje.
Komfort
4,0
Widoczność
Dla mnie osobiście minusem jest brak widoczności z przodu (nie widzę końca maski)
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak zastrzeżeń. Klima manualna
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodnie zarówno z przodu i z tyłu.
2,0
Wyciszenie
Bardzo kiepsko wygłuszona kabina. W porównaniu do starej Corolli z 2000r, którą do dziś użytkuję to hałas można porównać do diesla.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trybie mieszanym spalanie 8,5/100km. N autostradzie z prędkością 90km/h spalanie 5,5l.
3,0
Stosunek jakość/cena
Chyba lepsza jest KIA CEED
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Regulacja skrzyni biegów po 20.000km, przeciekające otwory konstrukcyjne w podłodze 8 szt. Samochód w serwisie 2 dni (suszenie + zaklejenie otworów)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratec 100KM 74kW
[l/100km]