Jest OK chociaz ma dziure do 1500 obr / min. Pozniej ciagnie do 3700
Po tych obrotach mozna zmienic bieg bo nic sie nie dzieje.
3,0
Skrzynia biegów
Biegi hacza - szczegolnie 2 i 1 na zimno.
Krotkie przelozenie 1 i 2 (max 70km/h). Trzeba czesto wahlowac drazkiem w miescie. Na trasie mozna zapiac 5 i jechac od 90 w gore
5,0
Układ jezdny
Wersja SPORT czyli sportowe nastawy zawieszenia. Trzyma sie swietnie. Chociaz troszke tlucze na naszych drogach.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest OK. Super lusterka. Do tylu troszke gorzej ale taki urok.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod reka. Super!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Diesel grzeje sie bardzo dlugo chociaz do kabiny dosc szybko leci cieple powietrze (chociaz silnik jest jeszcze zimny). Trzeba dlugo spokojnie jezdzic (do 2.500obr) aby moc w pelni wykorzystac turbinke ktora musi miec odpowiednia temp. aby szybko sie nie wykonczyla.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu OK.Z tylu nie siedzialem nawet :D. Sportowe fotele troche twarde i bardzo trzymaja cialo ale taki urok sportowego modelu :)
3,0
Wyciszenie
Oj tu jest kiepsko. GLOSNO!! Chyba bede montowal dodatkowe wyciszenie w kabine bo diesel klekocze okropnie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa 5.5, trasa bardzo szybka (autostrada) 7, miasto do 8
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobra
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie nic
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Juz raz bylem w serwisie. Silnik zgasl i napisal "awaria sterowania silnikiem".
Serwis skasowal blad i nic nei znalazl :)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
[l/100km]