Jest OK, troche burczy po miescie, ale przy szybkiej jezdzie jest nieslyszalny. Dobrze ciagnie na autostradzie.
5,0
Skrzynia biegów
Nic do dodania, tak jak u porzednika doskonala.
5,0
Układ jezdny
Super. Uklad kierowniczy ma 3 ustawienia Comfort, Standard i Sport. Jak dla mnie standard jest najwygodniejszy.
Komfort
4,0
Widoczność
Mozna siedziec wysoko (dobra regulacja fotela), ale do tylu widocznosc jest ograniczona w 5D. Tylna szyba jest mocno pochylona, wiec linia klapy jest bardzo wysoko. Dobry by byl czujnik cofania.
5,0
Ergonomia
Moze malo wygodna jest obsluga komputera, ale to jest nieistotne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Normalnie, klima jest "reczna".
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Troche urosl w porownaniu do porzednika, szczegolnie na szerokosc.
5,0
Wyciszenie
Szum powietrza i opon. Po miescie slychac diesla, ale to normalne.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Srednie spalanie wg komputera w waha sie od 5.5 do 5.8 l/100km. Miejsza wartosc dotyczy miasta, a wieksza autostrady. C-max z tym silnikiem spalal mi srednio 0.5 l wiecej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Przegladajac polski cennik, jest tanszy niz konkurenja, lepiej wyposazony, i chyba pod kazdym wzgledem lepszy. Napewno cenny zaniza bezsensowny silnik 1.4, ale i tak nie jest zle.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochod w wyporzyczalni, fabrycznie nowy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
[l/100km]