Dobrze się jeździ, dobrze trzyma w zakrętach, pakowny, ładny. Tylko strasznie głośny wewnątrz i nie miałem szczęścia ze sprzęgłem alternatora - 3 awarie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Średnio oszczędny (5 l/100km powolna trasa, 7 l/100km miasto), wystarczająco dynamiczny, niestety dość awaryjny (pęknięta głowica, 3 awarie sprzęgła alternatora)
4,0
Skrzynia biegów
Jak jest zimny to pierwszy bieg mogę wrzucić tylko jak auto jest zatrzymane do 0km/h.
5,0
Układ jezdny
dobrze sie jeździ, opony mam chińskie więc nie ryzykuję sportowej jazdy w zakrętach
5,0
Karoseria
Rdzewieje tylko tam gdzie zniszczony jest lakier, reszta wydaje się odporna na rdzę. Znacznie gorzej miał się mój poprzedni model przed-lift.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko jest tak gdzie powinno.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa bardzo dobrze, latem szybko chłodzi, zimą ciut dłużej trzeba poczekać na ciepło z silnika. W klimatroniku przydało by się tak jak w manualu mieć większy wpływ na wybieranie kierunku nawiewu, np lekko na nogi a reszta na ciało. Ale ta przypadłość jest chyba w każdej marce samochodów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca w każdym zakresie
2,0
Wyciszenie
Kiepsko, szczególnie na ścianie dzielącej komorę silnika i kabinę, dodatkowo, pierwsze auto w którym słyszę siłę bocznego wiatru - uszczelki wydają się ok
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
awarie głowicy i sprzęgła alternatora trochę kosztowały, reszta to koszty eksploatacyjne
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem dość tanio, ten model cały czas jest potencjalnie tani. Niestety, tak samo jest przy odsprzedaży, też tanio...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez 2 lata nic się nie uszkodziło
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pęknięta głowica oraz 3 awarie sprzęgła alternatora (laweta)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
[l/100km]