Układ hamulcowy
: Nie polecam tego auta
Lepiej mieć starego japońca i święty spokój
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: układ paliwowy
Przeniesienie napędu
: Koło dwumasowe
Karoseria
: słaby lakier rdza
2,0
Całokształt
Auto awaryjne.
Typowe auto gdzie zastosowane planowane postarzanie produktu.psujące się czujniki do wymiany cały element.
To auto ma bardzo słabe blachy i materiały użyte do produkcji.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik dynamiczny i oszczędny lecz niestety bardzo awaryjny i drogi w naprawach przy tym ciężko diagnozować usterki.
3,0
Skrzynia biegów
Słabe sterowanie skrzynią od nowości gorzej wchodzi 1 i 2 w serwisach coś tam regulowali lecz nigdy nie było tak dobrze jak w Toyocie z 2000r
4,0
Układ jezdny
Auto prowadzisie dobrze lecz niestety zawieszenie nie jest trwałe.
Wysokie koszty napraw
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu widoczność słaba
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo mało miejsca z tyłu samochodu
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dla laików jest to samochód pułapka wysoka awaryjność układu paliwowego,elektrycznego i napędowego
Koszt EGR 2000 zł
Koło dwumasowe 1500 zł
Sprzęgło 1200 zł
Turbina 4000 zł
Pompa wys. ciśnienia 4000 zł
Wtryski 5000 zł
2,0
Stosunek jakość/cena
Nowe auto kosztowało 70000zł to za dużo jak na tą jakość
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
usterki których nie da się diagnozować komputerem.
Trzeba mieć drugi taki samochód i podmieniać części.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dwumasowe koło koszt z wymianą 3000 zł
Regulator ciśnienia paliwa na pompie nie mozna wymienić samego cała pompa koszt 5000 zł z wymianą
Po 5 latach remont zawieszenia koszt 2500 zł
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
[l/100km]