Zawieszenie
: Układ kierowniczy super, trzymanie się zakrętów coś wspaniałego i to by było koniec plusów auta, chyba że spalania na trasie 4,5l, przy lekkiej nodze nawet można osiągnąć poniżej 4l..
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: rozpadł się wtrysk
Przeniesienie napędu
: rozpadło się koło dwumasowe
4,0
Całokształt
Auto ma mnóstwo wad, niedoróbek, usterek, skrzypi. Pierwszy i ostatni Ford w moim życiu. Po prosty załamka. Auto za kupę kasy, a wad tyle jak w aucie na parę złotych.
Wrażenia
4,0
Silnik
Po usunięciu usterek, silnik działa super. Strach tylko czy się nie popsuje.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą idealnie w 1.8 TDCI. Kolega ma 1.6 benzynę i już tak super nie jest, wsteczny działa albo nie :).
4,0
Układ jezdny
Jazda super pod warunkiem że zbieżność jest ustawiona idealnie (należy ustawiać bez tolerancji).
Komfort
3,0
Widoczność
Duża martwa strefa.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie przedniej szyby super rozwiązanie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo wygodniej na przednich siedzeniach, z tyłu już dużo gorzej.
3,0
Wyciszenie
Strasznie kiepskie, 130 km/h i huk w aucie - im szybciej tym głośniej.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Naprawy częste, mam auto 3 lata i z wszystkimi naprawami, przeglądami itd włożyłem w auto około 8 tys. Przy kupnie dostałem zniżkę 10tys. teraz sukcesywnie oddaje tą zniżkę mechanikom. Na razie tyle, ciekawe co dalej. 3 lata, 41 tys. km.
2,0
Stosunek jakość/cena
źle spasowane elementy nadwozia.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze na gwarancji - odpadł wężyk od spryskiwaczy, wymieniono siłownik napinania paska, po gwarancji 40tys. rozpadł się dwumas, i 1 wtrysk. koszt w serwisie dwumas po \"upustach\" 5 tys, wtrysk około 3tys. PLN.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
[l/100km]