Przeniesienie napędu
: legendarne trzymanie drogi Focusa okazało się prawdą...
4,0
Całokształt
dobre, duże, wygodne i tanie auto wielofunkcyjne... znakomicie sie prowadzi...
Wrażenia
3,0
Silnik
1.8 TDCi nie grzeszy kulturą pracy i wyciszeniem... ale to dosc solidny wół roboczy dla tego \"tatusiowozu\"
3,0
Skrzynia biegów
bez zachwytów... ogolnie precyzyjnie i sprawnie... przy takim silniku nie ma się co czepiać, bo i tak to nie jezdzi
5,0
Układ jezdny
największa zaleta tego auta - wlasciwosci jezdne... nie traci się pewnosci w zadnym wypadku, 3 stopnie wspomagania kierownicy do wyboru, pozwalają wygodnie kręcić po parkingach i usztywnić wspomaganie na trasie...
Komfort
4,0
Widoczność
dobra
4,0
Ergonomia
ok...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo sprawdna klimatyzacja dwustrefowa, nigdy nie zaparowały mi szyby
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest to spore auto segmentu kompakt... najbardziej zaskoczyła mnie jego szerokość do ktorej trzeba przywyknąć parkując
3,0
Wyciszenie
tak sobie... ale to auto klasy sredniej... odpowiednio do ceny... chociaz ta wielka klapa trochę zbyt mocno pracuje przy naprężeniach nadwozia... ale coz...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
coz... jak na niecale 1.8 sporo pali... ale 0,5 litra roznicy nie robi (wzgledem 1.6)... ponizej 9 w miescie to zawsze dobry wynik... w trasie w sezonie ponizej 5...
4,0
Stosunek jakość/cena
wnętrze klasyczne i plastikowe... tapicerki takie sobie... innowacji brak... kilka niedoróbek...cena odpowiednia.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przepalił się bezpiecznik zapalniczki :) poza tym nic...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
[l/100km]