W sumie dobrze tylko drobiazgi psują obraz np. nie można wyłączyć świateł a przecież są kraje gdzie nie jeżdzi się na światłach cały rok. Przy włączonym nawiewie na szyby klimatyzacja włącza się automatycznie. Dlaczego ?
Nie jestem tłukiem i też potrafie jak potrzebuję.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ocena dobra dlatego że między wersją 1.8 i 1.6 nie ma praktycznie różnic.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, każdy bieg wchodzi bez problemu. Nie ma patyka wetkniętego w kisiel.
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Dodatkowo sprawę ułatwia czujnik odległości z przodu i z tyłu. Nie wiadomo tylko dlaczego sygnalizuje kiedy pracują wycieraczki?
4,0
Ergonomia
Trochę mało schowków. Szczególnie przydałby się podłokietnik.
Gdy przepali się żarówka to trzeba będzie rozbierać samochód.
Uchwyty na foteliki niewygodne. Zamontowane w ten sposób że fotelik siedzi na mocowaniu i trudno go zapiąć.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja manualna więc nie można oczekiwać cudów ale jeździłem samochodami z bardziej wydajną klimą.
Nawiew tak skonstruowany że przy dlugiej jeżdzie odczuwam to w lewym barku.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu trochę mało miejsca. Przy takim rozstawie osi powinno być nieco więcej.
4,0
Wyciszenie
Po mieście głośny, na trasie cichutko nawet przy prędkościach autostradowych.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po mieście zużycie między 9 a 11 litrów w zależności od korków, na trasie troche ponad 5 na autostradzie przy prędkościach 150-160 wzrasta do prawie 7. Średnie spalanie około 6-6,5
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie wypowiadam się: służbówka
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic ale poczekajmy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
[l/100km]