droga plastelina co zaciera się w 3 sekundy na mrozie , raz jedzie a raz 1..2...3... i hu kapa zaciera się głowica z turbiną a potem panewki się zacierają aż tłoki się urywaja i to podczas normalnej jazdy po 3 sekundy po zapaleniu sie kontrolki oil a przed poróżą był w normie i wymieniany co 10-15tyś. dedykowany motocraft 5-w30.
gówno nie silnik
4,0
Skrzynia biegów
dwumasa wyjątkowo wytrzymała częściej silniki się wymienia, powinny je do oleju sprzedawać w gratisie w tesco na dziale samochodowym
2,0
Układ jezdny
dramat wielkość auta miejskiego a zwrotność tytanika zakręt trzeba brać na 3 a czasem na 4 razy
Komfort
4,0
Widoczność
nawet dobra podgrzewana przednia szyba to przydatny bajer do odmarzania szyby
2,0
Ergonomia
z widoku ekstra ale jak się wsiądzei to przekonujesz się że to fatamorgana
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jedyna dobra żecz
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla ludzi do 170cm w sam raz dla takich jak ja ok 190cm - konserwa
1,0
Wyciszenie
zerowa jak w tico
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnie roczne utrzymanie to 16tyśęcy worek bez dna nawet nowe i oryginalne częśći się szybko zużywają a są na spółkę z citroenem i volvo - drogie w hu BMW jest tańsze
1,0
Stosunek jakość/cena
franzuskie dziadostwo udające amerykana
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
drobne usterki kosztują 500zł duże tyle co auto a psuje się wnim wszystko wszystko co najdroższe chańba a twarzy marki ford
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
[l/100km]