Witam!
Chciałem Was wszystkich szczerze przestrzec przed zakupem Forda.
I wcale nie dlatego że jest to zły samochód, wprost przeciwnie moim Focusem rocznik 2011 1,6 TDCI 109 km jeździ mi się bardzo dobrze. Niestety trafił mi się egzemplarz w którym nie wszystko gra.
Problemem jest serwis, bo jeśli liczycie, że kupując nowy samochód i jest on na gwarancji oraz że przez ten okres jesteście spokojni o naprawy waszego samochodu, a także wyeliminujecie ewentualne usterki zaraz na początku eksploatacji Waszego pojazdu to możecie być w błędzie. W moim przypadku okazało się że serwis gwarancyjny to tylko slogan.
W moim samochodzie z silnika dobiegają nietypowe
i niepokojące odgłosy, jedni je słyszą i nieskutecznie wymieniają rozrząd, napinacze pasków, inni uważają że jest wszystko ok. W sprawie tej w serwisie byłem już kilka razy, spotkałem się z arogancją, bagatelizowaniem tematu, niekompetencją, a czasami wręcz bezczelnością.
Dziś odebrałem samochód z serwisu, samochód według nich jest ok., ale sprawie dodaje smaczku fakt, iż w lipcu kończy mi się gwarancja i nie wiem czy za chwile już na swój koszt nie będę naprawiał turbiny (niezależnie stwierdzono że właśnie to stamtąd dochodzą odgłosy).
Więc jeśli macie podobne sytuacje z serwisem to napiszcie, nam już nie pomożemy, ale może kogoś uda się przestrzec przed zakupem Forda.
Do poczytania w innych miejscach….
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
[l/100km]