Zawieszenie
: Zawieszenie jest i komfortowe i dobrze trzymające w zakrętach przy bardziej dynamicznej jeździe. Bardzo dobre połączenie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Turbina
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik charakteryzuje się dobrą kulturą pracy, jest wystarczająco dynamiczny do jazdy po mieście i w trasie. Przy regularnych wymianach oleju, oraz \"dbaniu\" o silnik - jest również bezawaryjny. Duży atut za spalanie - 6.5l średnio nigdy nie przekroczyłem.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia w porządku, bardzo fajnie ustawione przełożenia, dzięki czemu auto zyskuje na dynamice.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny bez najmniejszych zastrzeżeń - jest trwały, trzymanie w zakrętach rewelacyjne. Komfort jest taki, jaki powinien być w aucie tej wielkości - lepiej niż np w Astrze III.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność dookoła bardzo dobra
4,0
Ergonomia
Wszystko w porzadku, brakuje sensowniejszego zagospodarowania tunelu środkowego (wersja bez podłokietnika)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W porządku, natomiast w zimie jak to diesel - chwilę musi zająć, zanim się nagrzeje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie mogłoby być lepsze.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi praktycznie nie występują.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trzeba uważać na turbinę - musiałem regenerować, przy czym wydarzyło się to bezpośrednio po wymianie oleju w jednym z warsztatów - więc część winy może być po ich stronie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
[l/100km]