Karoseria
: rdza nie tylko w zakamarkach ale w nadkolach również
Zawieszenie
: średnio
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik dosyć żwawy na spokojną jazdę wystarcza w zupełności przecież i tak nie ma się gdzie rozpędzić więc jazda do 90-100 km/h
4,0
Skrzynia biegów
przez cały czas nie odczułem żadnych problemów ze skrzynią czasem wsteczny chrupnie ale to ponoć w każdym tak jest
3,0
Układ jezdny
No tutaj z układem jezdnym mam spore wątpliwości co do jakości na prostej SPOKO w zakręty nieraz po deszczu tył potrafi uciekać
Komfort
4,0
Widoczność
troszkę przednie słupki ograniczają widoczność przy przejściach dla pieszych, tył przy cofaniu jest zbyt wysoko zabudowany więc nie ma szans zauważyć co się dzieje za samochodem (słupki i.tp)
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dmuchawa słaba (w poprzednim samochodzie vw na II wymiatało) gdyby nie przednia podgrzewana szyba trzeba by było w deszczowe dni troszkę się naczekać
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód z zewnątrz wygląda na duży masywny w środku przestrzeń na nogi w miare jeśli chodzi o w szerz to muszą siedzieć z tyłu 3 chuderlaki żeby w miarę komfortowo podrózować
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście 8 l (zima) lato 6,7 trasa spoko jeżdżę jako kierowca Eco Drivingu 5,1. Cena przeglądu - no niestety wielki minus za \"niby to wadę fabryczną\" mimo łańcucha rozrządu puścił mi napinacz i łańcuch tarł o blok silnika koszty naprawy wysokie :(. Ponadto siadła turbina
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
120 tys turbina, łańcuch rozrządu, napinacz, łożysko prawe przednie, filtr paliwowy, (300zł) rudy mi już na błotniku wychodzi :( zdjołem wszystkie chlapacze, porobiłem zaprawki i jezdze bez
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
[l/100km]