bardzo małe kieszenie drzwi, brak schowka w podłokietniku,
Wrażenia
4,0
Silnik
jak to w Fordzie ,troszkę ospałe te 145 koni ale to wolnossący motor.
Ładnie brzmi ,nie męczy nawet z wkładką K&N . Kilka razy zdziwiłem i objechałem fanów np. VW w dieslu 130km , Hondy Accord 155 km etc :)
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna,nie haczy, dość krótki skok lewarka.
5,0
Układ jezdny
na felgach 16" prowadzi się dobrze
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu jak w każdym aucie, do tyłu dałem 4 gwiazdki bo mam czujniki parkowania -bez nich tragedia ,szczególnie w nocy jak w lusterku nic nie widać w ciemnych miejscach.Trzeba się po prostu przyzwyczaić .
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje i chłodzi suepr- wersja GHIA z klimatronic-iem .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na kompakta dobrze, posiadam wersję z jasnym wnętrzem a to błąd ,strasznie się brudzi
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części rewelacja.Po zakupie wylał się amortyzator z przodu -wymiana amorków kpl KAYABA, łozysk, odboi ,osłon = 600 pln .
Używany czujnik parkowania = 50 pln. Bez standardowych spraw serwisowo-przeglądowych (olej,świece) wydatków BRAK !
5,0
Stosunek jakość/cena
silnik ok, wersja GHIA wyposażenie pełne (bez oryginalnej navi oraz blutooth-a)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czujnik parkowania ,wymiana amorków przód przy 165.000
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratec 145KM 107kW
[l/100km]