Nie moge narzekac,wersja 115 km plus magnetyzer.Na hamowni wyciagnał 124 kM.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna.
5,0
Układ jezdny
trzyma sie jak przyklejony ale duzo zalezy od opon.
Komfort
3,0
Widoczność
z przodu doskonale szczegolnie przy moich 170 cm.Z tyłu nie narzekam.
5,0
Ergonomia
Ok.Slaby punkt to zamykanie klapy bagaznika ale najlepiej używac dwóch rak.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
B.dobrze jak na układ manualny.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzo wieksza przestrzen niz w Focusie I.
3,0
Wyciszenie
Mam załozona klape tlumiaca od diesla wiec to troche pomaga ale powyzej 110 zaczyna sie robic głosny,mowie o silniku ze zmiennymi fazami rozrzadu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ok 5 % powyzej danych z fabryki ale tu wszyscy producenci sciemniają jezeli chodzi o spalanie.B.duzo zalezy od temperamentu kierowcy. Kiedys sie spiołem,prawie bez gazu i" przspieszania " i zszedłem 10 % ponizej danych producenta.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To juz drugi Focus ,po poprzedniej wersji i jak dotychczas bez problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
[l/100km]