Zawieszenie
: Focus nie ma sobie równych w tej klasie aut.
4,0
Całokształt
Duzo przyjemności w prowadzenie tego auta zwłaszcza na zakrętach. Świetny układ kierowniczy elektryczno-hydrauliczny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Lubi wysokie obroty, więc , żeby ruszyć dynamicznie to trzeba podkręcić obroty. Silnik na trasie dość głośny.
Silnik dynamiczny choć tak dopiero od 2500 obr.
3,0
Skrzynia biegów
No mam zastrzeżenia do wstecznego. Czasami nie wchodzi za pierwszym razem. jak się chce szybko wrzucić.
5,0
Układ jezdny
1 klasa. Auto klei się do drogi i zakrętów. Świetnie wyłapuje nierówności drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu wiadomo , bez czujników i 6-go zmysłu ;) trudno.
5,0
Ergonomia
Niemiecka dokładność. Trzeba się przyzwyczaić do zdalnego sterownia radiem ale to drobiazg.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik działa świetnie, sprawdziłem podczas tegorocznych upałów w trasie i mieście.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duże auto. Wystarczająco dużo miejsca z tyłu i przodu.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie i wytłumienie ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tę wagę auta to nie jest źle a w trasie b.przyzwoicie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Myślę , ze dobry ja kupiłem za 60000 brutto. Miałem kupić peugeota 3008. Ale jak zobaczyłem wymiary i dynamikę silnka przy tej samej pojemności to focus wypadł lepiej jezli chodzi o silnik i nieznacznie gorzej jeśli chodzi o przestrzeń a różnica w cenie z 15000 zł.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobiazgów to ułamała mi się tylna wycieraczka . Badziew od Bosha.
W tej wersjia co ja mam (Gold) nie ma automatycznego zamykania okien jednym przyciskiem lub po zamknięciu auta. Da się bez tego żyć ale...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
[l/100km]