Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Focus II Hatchback 5d

burns2001, 16 lat temu
Silnik 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 21 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Focus II Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW 2005-2011 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : zawieszenie modelu sport jest naprawde rewelacyjne.na początku troche sie obawialem zachowania auta na naszych nienajlepszych drogach, jednak zawieszenie utwardzone nie meczy wcale na nierównosciach
4,0
Całokształt
moim zdaniem w tym aucie jest troche za duzo plastików. na drzwiach i w tynej czesci (po bokach) mogloby byc troche więcej materiałów nieplastikowyvh
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik jest dosyc zwawy przy wyzszych predkosciach obrotowych niestety przy tych predkosciach robi sie glosny.
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia pracuje poprawnie przy plynnych zmianach biegow chcac zmienic szybko bieg mozna niekiedy natknac sie na delikatny opor
5,0
Układ jezdny
jezdze wersja "sport" z utwardzonym zawieszeniem i auto trzyma sie drogi jak przyklejone przy szybkim pokonywaniu zakrętów slychac tylko piszczące opony
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu i na boki widocznosc bardzo dobra, natomiast cofając trzeba sie wspomagac lusterkami, w ktorych bardzo dobrze widzimy tyl auta
5,0
Ergonomia
wszystko jest pod reką i mozna sobie ustawic fotel i kierownice ze bedziemy podrózowac naprawde wygodnie. przednie fotele świetnie trzymaja w zakrętach i są dosyc twarde przez co nie mecza przy długich podróżach
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
autko nagrzewa sie po przejechaniu ok 5 km,klimatyzacja tez dziala bez zarzutów. dobrym rozwiązaniem jest podgrzewana przednia szyba i opcja szybkiego rozmrazania szyb.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca dla kierowcy i pasazera jest dosyc sporo z tylu bez problemow moze podrózowac dwójka doroslych pasazerów. jedyną wadą przy wsiadaniu na tylną kanape (wersja 3-drzw.)jest to ze fotel kierowcy po zlozeniu ne wraca na swoje poprzednie ustawienie. po kazdorazowym wpuszczeniu pasazera do tylu trzeba ustawic odleglosc fotela od kierownicy
4,0
Wyciszenie
przy predkosciach powyzej 130/140 w focusie zaczyna robic sie glosno. brakuje wyciszenia maski
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zeby zejsc do 6l/100 trzeba naprawde wolno jezdzic. przy predkosciach ok 160/180 auto spala prawie 10l sredni pali ok 7,5l przy takiej spokojnej jezdzie bez szalenst, ale tez bez przesadnego oszczedzania.
5,0
Stosunek jakość/cena
uwazam ze utko naprawde jest wart swojej ceny
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na początku przy obciązeniu tylnej kanapy pasazerami na dziurawej nawierzchni dochodzily domnie odglosy piszczenia. powodem bylo zamkniecie oparcia tylnej kanapy. po przesmarowaniu tego zamka piski ucichly. przy bardzo powolnym wjezdzie na kraweznik plastiki trzeszczą jakby auto sie "skręcało"
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak narazie nie mialem z autem zadnych problemów

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Focus II Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
8,3
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Focus II Hatchback 5d