Zawieszenie
: oby jak najwięcej samochodów miało takie i lepsze
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: awaria złącza elektrycznego przy 4300km nie można uruchomić silnika .Samochód na lawecie do serwisu
4,0
Całokształt
Dobrze z plusem
Wrażenia
4,0
Silnik
Ogólnie silnik jest fajny,nieźle przyspiesza przy obrotach ponad 3000, chociaż poniżej zawalidrogą nie jest. Na obroty wchodzi dobrze. Elasyczność na 5 biegu b. dobra powyżej 3500
4,0
Skrzynia biegów
Zestopniowanie dobre 1,2 krótkie sportowe.Szybkie włączenie 3 biegu trafia na blokadę w prowadnicy . Może to brak treningu ale nie sądzę bo fiestę prowadziłem bez treningu i biegi jak po maśle same wskakują z charakterystycznym "klikiem"
5,0
Układ jezdny
Jestem pełen podziwu, na zakrętach mało konkurentów, tłumienie niezłe
Komfort
5,0
Widoczność
Tył wiadomo tak jak w hatchbakach.Dobre światła mijania
5,0
Ergonomia
Jojstyk do sterowania radiem przy kierownicy na pierwszy rzut oka wygląda trochę niezgrabnie i przestarzale w porównaniu z mechanizmami wbudowanymi w kierownicę ale sterowanie jest b. wygodne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
świetna klima automatyczna , szybka reakcja na zaparowanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
powyżej 4000 zagłośno ale nawet do 160 km/h utrzymuje sie na tym samym poziomie Nic nie skrzypi nie trzeszczy nie stuka nie drży
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
ten parametr najlepiej się oceni przy sprzedaży auta. Taka jakość wizualna po 3 miesiącach używania w stosunku do ceny (wersja wyposażenia dosyć bogata plus upusty i dodatki) wypada dodrze
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
awaria złącza elektrycznego
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 3 miesiącach nic się nie wydarzyło
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
[l/100km]