Inne
: aby było uczuciwie, focusem I zjeździłem ponad 200 000 km i dosłownie nic sie nie działo
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
Układ elektryczny
Przeniesienie napędu
2,0
Całokształt
Wrażenia
2,0
Silnik
Po 80 000 pojawiły się nisamowite w odbiorze stuki, których serwis nie jest w stanie naprawić. Panowie fakt twierdzą, że też słyszą, ale tak chyba być powinno. Także mam diesla w cenie benzyny.
5,0
Skrzynia biegów
Super bez uwag. Ścieżki idealne. odpukać.
2,0
Układ jezdny
Bez uwag.... chociaż... przy skrętach w prawo (wyłącznie) ewidentnie stuka przekłądnia kierownicy, która zostałą wymieniona 10 000 temu, ale nadal stuka, więc....
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
No tak... po 70 000 układ klimatyzacji uległ rozszczelnieniu i ogólnej awarii, super.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
silnika? nie ma mowy aby nie było go słychać
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
powyżej 120 czuję, że jadę touragiem (15L/100) ha ha ha
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobiazgi... ciągle coś, wczoraj np zablokował się fabryczny alarm
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
no tak, to już pisałem ale od początku. notorycznie pada system sterowania praca silnika, tak że już 2 razy lądowałem na lawecie, potem awaria pompy wspomagania kierownicy, potem nieszczelna klima, niedawno przekładnia kierownicy, a teraz benzyna pracuje jak diesel, czyli szklanka lub rozrząd ale serwis nie widzi usterki.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratec 100KM 74kW
[l/100km]