Zawieszenie
: Na prawdę dobre, ustaiwone bardziej na sztywno niż komfortowo.
2,0
Całokształt
Co tu dużo mówić - krok wstecz w porównaniu do Focusa I generacji. Kilka kroków wstecz w porównaniu do Mondeo III.
Żenada!!!
Nawet Koreańczyk będzie spisywał się lepiej.
Wrażenia
2,0
Silnik
Bardzo słaby silnik, toczący auto do przodu. Bardzo głośny powyżej 2 tys. obrotów.
Gdybym nie znał danych technicznych strzelałbym moc w okolicy 75 koni mechanicznych. Odradzam ten silnik.
5,0
Skrzynia biegów
Świetna skrzynia. Precyzyjna, płynna zmiana biegów.
5,0
Układ jezdny
Auto jak przyklejone. Jednak pasażerowie tylnej kanapy narzekali podczas przjazdu po wybojach.
Komfort
2,0
Widoczność
Luserka zewnętrzne źle oddające odległości - każde inaczej.
Widok do tyłu też zostawia wiele do życzyenia.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu - łatwo się zaadoptować.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z ogrzewania nie korzystałem, bo jeździłem latem. Cały czas na klimie. Czterostopniowa regulacja nawiewu to za mało, przez co klima nie jest najwydajniejsza. Jendak lepsze to niż jazda bez niej.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowaca przestrzeni pod dostatniem. Pasażerowie trochę za mało.
3,0
Wyciszenie
Takie sobie. Silnik bardzo głośny powyżej 2 tys. obrotów. Co bardzo męczy na trasie już przy prędkości 90 km/h.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo ekonomiczny średnio 10 litrów w systemie mieszanym 50/50 miasto, pseudo trasa.
1,0
Stosunek jakość/cena
Za tę cene znajdzie się kilka lepszych aut, a na pweno lepsze używane za cenę tego nowego.
Odradzam zakup czy to nowego czy używanego Focusa II oraz III generacji.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak oceny - za krótko użytkowany
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak oceny - za krótko użytkowany
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratec 100KM 74kW
[l/100km]