znakomity kompakt. jedyne zastrzeżenie to jak na moj gust słaby silnik i spalanie. ale można przecież wybrac mocniejsza jednostke napędową.
Wrażenia
3,0
Silnik
silnik 1,4 - 80 KM w sporym przecież autku to taki osiołek - do spokojnej jazdy. W mieście wystarcza, a na trasie 120 bez wysiłku też można jechać. Maksymalnie wyciąga licznikowo około 170. Gorzej z wyprzedzaniem powyżej 120 km/h.
4,0
Skrzynia biegów
dobra, nie hacząca skrzynia. lewarek dobrze lezy w dłoni. biegi wchodzą gładko
5,0
Układ jezdny
jak na klasę kompaktową układ jezdny jest dobry. dobrze tłumi nierówności, jest przyjemnie sprężysty i komfortowy. naprawdę dobry w zakrętach
Komfort
4,0
Widoczność
jedyne zastrzeżenie budzi widoczność do tyłu. Poprostu w tylnej szybie widać tylko niebo. Trzeba opieraqć sie na lusterkach przy cofaniu i wyczuciu. Polecam dokupienie czujników parkowania.
4,0
Ergonomia
w zasadzie jedyne zastrzeżenie to obsługa tylnej wycieraczki. można powiedzieć delikatnie, ze nie jest intuicyjna. poza tym bez zastrzeżeń
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie mam uwag. auto wyposażone w klimatyzacje manualną
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie ma lepszego auta w tej klasie. poprostu wielki w środku. duzo miejsca dla pasażerów i bagażu
4,0
Wyciszenie
całkiem dobre wiciszenie wnetrza - bez uwag
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ekonomiczność tylko przeciętna. powiem nawet, że jak na silnik 1,4 - 80 KM pali sporo - średnio w zależności od obciążenie i intensywności klimatyzowania od 8 do 8,5 litra na 100 km
5,0
Stosunek jakość/cena
Wersja limitowana FX z porządnym radiem CD, 4 poduszkami, klimatyzacją, elektryką za naprawdę dobre pieniądze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
odpukać jak na razie bez żadnych problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
odpukać jak na razie bez żadnych problemów
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Duratec 80KM 59kW
[l/100km]