Zawieszenie
: Wielowachacz z tyłu pozwala na wiele. Ostre wejścia w zakręty przy dużej prędkości to nie problem. Auto jest przyklejone do drogi.
5,0
Całokształt
Ford Focus Fspaniały Fantastyczny Futurystyczny. Prowadzi się genialnie, jest to duży miejski wariat. W tej cenie jest to najlepszy wybór w tej klasie.
Wrażenia
5,0
Silnik
V-max 197km/h. Auto zbiera się nawet na niższych obrotach, nie dusi się.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Wielowachacz z tyłu to złoto. Auto klei się do nawierzchni. Dodatkowym atutem wyłączane ESP.
5,0
Karoseria
14 letnie auto, zero oznak rdzy.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Bardzo wygodne fotele nawet w dłuższe trasy, zapewniają również trzymanie boczne w zakrętach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Elektryczne ogrzewanie przedniej szyby w zimie to niesamowita wygoda. Klimatyzacja latem też daje radę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jest bardzo przestronne, zarówno miejsce dla kierowcy, pasażerów z tyłu oraz spory bagażnik mimo iż z zewnątrz nie wydaje się tak dużym autem. Według danych pojemność większa niż w audi A4 kombi.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 140km/h rozmowa w aucie zaczyna być niekomfortowa. Ten
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przez 4 lata wymieniłem rozrząd (700zł z wymianą), akumulator, klocki, oleje, filtry. Części eksploatacyjne dosyć tanie, więc spokojnie można sięgać po górną półkę.
5,0
Stosunek jakość/cena
Znakomite auto w tej cenie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratec 100KM 74kW
[l/100km]