Mimo małych niedoróbek w montarzu jednak 5. (wcześniej miałem A3 tam znacznie lepsze materiały, ale mechanika - TRAGEDIA)
Mocny silnik i DOSKONAŁY ukłąd jezdny i zapominam o pierdołach.
Kupujcie najlepiej GOLD, szczególnie z jasnymi plastikami wygląda świetnie.
No i oczywiście takie zawieszenie lubi mocny silnik, więc bez motorków do kosiarek.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacja, moment 320 robi swoje.
5,0
Skrzynia biegów
Tak mam być - precyzyjnie z małym oporem.
5,0
Układ jezdny
Jestem oczarowany, cały czas prowokuje do szybkiej jazdy, najlepiej po krętej drodze, jak nie mimivan.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód o.k., tył gorzej no i te słupki boczne.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klima pracuje jak trzeba.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ja z żoną i 2 dzieciaków jest o.k.
4,0
Wyciszenie
Słychać pracę zawieszenia, ale jak jeździ!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnio z klimą 7,8
Diesel, ale w końcu to 2 litry pojemności i 136 koników.
4,0
Stosunek jakość/cena
Na tle konkurencji bardzo dobrze, ale zawsze chciałoby się taniej.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tutaj dla Forda BATY.
Skrzypienie uszelek, foteli na przodzie.
I świerszczyki w desce rozdzielczej i drzwiach.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez problemów.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 136KM 100kW
[l/100km]