Za takie pieniądze takie auto które ma to coś w sobie ( a jest leciwe ) co widać jak dużo ich jeździ na drogach auto bardzo chodliwe łatwo je sprzedać ( poza 1.6 benzyna , disel ) ja mniemam zamiaru. Ma jakieś mankamenty jak każde auto plastiki drzwi bocznych tylnich są lipnie wykonane . Pozatym silnik 2.0 TDCI jest wzorem mało pali , wspaniałe osiągi ( w takim aucie wozi się rodzine dlatego przy pelnym zaladunku lepiej miec zapas mocy , bo 1,6 TDCI 1.6 benzyna to klapa autem TIR nie da rady wyprzedzic) i w dodatku silnik 2.0 TDCI jest BEZAWARYJNY . Zawieszenie jak to fordach wspaniałe ( WERSJE GHIA mają 3 - poziomy wspomagania Sport ,Normal, Konfort ) warto wydać 1 - 3 tyś zł więcej za silnik a wraz z silnikiem zreguly idzie dobre wyposażenie (klimatroniki , sensory itp.) Nie polecam aut z tzw importu z niemiec ja po obejrzeniu 8 szt załamałem się ile mozna cofnąc licznika 100 tyś to MIN ! ! lepiej kupic auto z Polski Francji ( tam kara za cofke to 2 lata ) Belgiskie ? . Niepoleca tzw złotych okazji one oznaczają tylko jedno wydasz dodatkowo na naprawy 2000 - 4000 tyś zł.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 136KM 100kW
[l/100km]