Auto kupiłem z przebiegiem 150tyś i aż do 190 tyś nie miałem problemu z silnikiem aż tu nagle posypało się kilka rzeczy - najpierw przepływomierz potem zawór EGR potem koło pasowe dwumasowe i wąż przepustnicy oraz wąż od turbiny pękł. Ale ogarnięte :)
3,0
Skrzynia biegów
Chodziła pięknie do przebiegu 180 tyś i wraz ze wzrostem przebiegu coraz głośniej wyje przy większych prędkościach - coś się kończy / może dwumasa/ może łożysko oporowe.?
2,0
Układ jezdny
Przy 170 tyś wymieniłem amortyzatory tył i łączniki stabilizatora przód , padły amortyzatory przód przy 190 tyś. Stuka puka trzeszczy wszystko wewnątrz - poluzowały się wszystkie możliwe plastiki chyba- orkiestra !!
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Gdy go kupiłem wydawało mi się, że jest bardzo cichy, ale z biegiem upływu kilometrów coraz głośniej - nie wiem czy tłumik, czy skrzynia , czy silnik głośniejszy. Po wymianie przedniej szyby szum przy 120 km/h większy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDCi 109KM 80kW
[l/100km]