Sportowy nie jest ale jak trzeba to przyspieszy. Szczególnie po załączeniu turbiny.
5,0
Skrzynia biegów
Jak chcemy przyspieszać gwałtownie redukujemy jednaj nie trzeba bez opamiętania machać lewarkiem i też spokojnie można jechać.
5,0
Układ jezdny
Jechać, jechać, jechać... Nawet po naszych drogach
Komfort
4,0
Widoczność
S przodu i na boki super. Trzeba się tylko przyzwyczaić do krótkiej maski, Z tyłu szybka mała ale lusterka boczne bardzo pomagają.
4,0
Ergonomia
Bardzo dobrze tylko dla mnie radio bez regulacji w kierownicy czasem wymaga lekkiego pochylenia się w przód żeby do niego dosięgnąć.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewana elektrycznie przednia szyba to jest jednak wynalazek! Ale i bez tego nie jest źle.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca a miejsca! Nie jest to autobus ale komfort jak dla mnie wystarczający spokojnie. Chyba że pasażer siedzący za wysokim kierowcą też jest słusznych rozmiarów to może mieć troszkę ciaśniej.
4,0
Wyciszenie
Trochę słychać nasze polskie drogowe nierówności i silnik na wyższych obrotach. Mi to akurat nie przeszkadza. Rozmawiać można bez żadnego problemu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie przy tej mocy na poziomie max 6.1 litra podczas mojej dynamicznej jazdy w mieście to naprawdę wielka ulga dla portfela! Z naprawami nie wiem bo nie było ich jeszcze.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiony używany choć wygląda jak nówka więc po prostu trafiła mi się super okazja!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na większych wybojach potrafi troszkę skrzypnąć ale ja mu to wybaczam.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie odpukać brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDCi 109KM 80kW
[l/100km]