Auto w sumie nawet niezłe w dobrze wyposażonej wersji FX GOLD.
Serwis kompletnie nie przygotowany do napraw z braku części.
Auto racze dla spokojnie jeżdżących
Wrażenia
4,0
Silnik
Słaba elastyczność, powyżej 130 km/godz. haaśliwy.
Przyśpieszenie conajmniej o 0,5 sekundy gorsze od danych fabrycznych.
4,0
Skrzynia biegów
Przez pierwsze 20000 km haczyła trójka,
teraz problem z włączaniem wstecznego.
5,0
Układ jezdny
Znakomity zwłaszcza w zakrętach
Komfort
4,0
Widoczność
We wstecznym lusterku widać kawałek jezdni, natomiast do przodu , na boki i lusterkach bocznych znakomita.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Znakomite, zwłaszcza zimą opcja szybkiego nagrzewania i podgrzewana przednia szyba.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobra.
3,0
Wyciszenie
Słabo wyciszony silnik i podwozie, zwłaszcza pasażerowie tylnej kanapy odczuwają hałas tylnych kół.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie do przebiegu 20000 km -miasto 9,5l,
trasa 8,5 l.
Teraz miasto 8,5 l. ,trasa 7,0-7,5 l.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jakość średnia - cena wysoka.
Za cenę jaką zapłaciłem za wersję 1,6 FX GOLD oczekiwałem lepszej jakości.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po roku działania zegar zwariował i nikt nie jest w stanie go ustawić- serwis czeka na specjalne oprogramowanie.
Zaczął korodować emblemat na tylnej klapie, serwis nowym nie dyponuje, czekam jużmiesiąc na wymianę.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 26000 km nawalił lewy przedni amortyzator i co gorsza uszkodzeniu uległo mocowanie amortyzatora.
Serwis jest bezradny - mocowania amortyzatora nie ma nawet w Niemczech.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 103KM 76kW
[l/100km]