Żałuję, że korporacja, w której auto jeździ na Taxi wymaga określonych roczników aut, bo wiem ,że tak niezawodnego auta już nie dostanę. Niemniej, zamienię na nowszego Focusa, bo to doskonala konstrukcja na polskie warunki.
Wrażenia
5,0
Silnik
To bez wątpienia najlepszy diesel jaki stworzył Ford w swej historii. Silnik bezawaryjny, niby 1.8 ale dzięki turbinie szalenie dynamiczny jak tak nie duże auto. Zrobiłem w rok 70 tys. km. tym autem i miałem jedną awarię, popychacze hudrauliczne. Koszt naprawy wraz z wymianą rozrządu 800 zł. Cena rozrządu 220 zł oryginał, okażcie mi drugiego takiego diesla?
5,0
Skrzynia biegów
Chodzi jak burza!
5,0
Układ jezdny
Wielowahaczowe zawieszenie tylne potrafi zdziałać cuda na naszych drogach. Częste wymiany tylnych i przednich łączników, ale za to cena śmiesznie niska.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutów.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Spora moc, po 2 minutach leci gorące powietrze, szyby odparowane w kilknadziesiat sekund. Klima działa wspaniale.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Każdy kto wsiada ( auto jeździ na Taxi ) pyta czy to Mondeo ;-). Sporo miejsca + ogromny bagażnik.
5,0
Wyciszenie
Jak na 11 letniego diesla, przyzwoicie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Szok, na mieście z obicążeniem nie przekracza 6 litrów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto niedoceniane.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z autem nie dzieje się nic! Ale trzeba dbać, olej i filtry co 10 tys. km.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TDDI 90KM 66kW
[l/100km]