pomijajac male mankamenty warty jest zakupu, szczegolnie pokaze to na stacji benzynowej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bez znaczenia czy jest zimny czy nie pracuje idealnie, cicho i rowno. Bardzo elastyczny.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo dluga (przynajmniej w moim egzeplarzu), biegi nie hacza, w miare precyzyjne, moze troche za glosna zmiana ale to juz jak kto lubi. Slabe sprzeglo i jego elementy.
5,0
Układ jezdny
Perfekcyjny. Prowadzi sie jak tramwaj po szynach, bez przechylow i nad czy podsterownosci.
Komfort
3,0
Widoczność
Jak przystalo na "nowe" auta, widocznosc jest przecietna, ale do opanowania.
4,0
Ergonomia
wszystko pod reka, siedzienia wygodne, choc slabo trzymaja na bokach, w Ghia podlokietniki przod i tyl, bardzo wygodnie rozwiazane, regulacja ledzwiowa nieporozumienie
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
z klimatyzacja automatyczna przyznam ze roznie to bywa, jak na diesla przystalo nagrzewa sie dlugo, grzeje dosc dobrze, chlodzi idealnie, ale z parowanie niestety to jego minus.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest o.k.
4,0
Wyciszenie
silnik bardzo wyciszony, powyzej 130 km/h oplywajace powietrze daje o sobie znac
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto okolo 7, trasa okolo 5.5, przy takich osiagach nic dodac nic ujac. Z ciekawostek przy 200km/h komputer pokazuje 14l/100km.
3,0
Stosunek jakość/cena
za 1.8 TDCi Ghia w 2002 roku trzeba bylo zaplacic okolo 80 tys, mysle ze pomimo wszystkich jego zalet to przegiecie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na 50 tys przebiegu zawsze juz cos sie pojawia, niektore plastiki sie odzywaja, w skorze na kierownicy pekla nic, czeste przepalanie zarowek, pozatym o.k.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
raz mnie zawiodl, pekla pompa sprzegla
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TDCi 115KM 85kW
[l/100km]