super silnik (osiągi i spalanie) diesla, miejsca w środku jak w salonie, prowadzi się jak po szynach, mógłby być trochę cichszy, jak cDi w MegiII, na tle podobnych wychodzi tanio w eksploatacji, no i wyglada ponadczasowo jak choćby P 206.
Wrażenia
4,0
Silnik
na zimno głośny i telepiący jak barka, po rozgrzaniu spoko, turbodziura 1000-1300 obr/min
4,0
Skrzynia biegów
precyzyjna, nic nie trzeba celować, 1-2 marnie wchodziła mi "5"
5,0
Układ jezdny
bardziej rulez być nie mógł, to istna drezyna
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu wporzo, do tyłu wystarczająco, choć czasem ta idąca do góry linia tylnych okien przeszkadza
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, ale popielniczka koło radia zbędna i w dodatku na wolnych obrotach lubi brzeczęć
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima chodzi spoko, grzanie (ponoć to taka uroda diesla) powoli sie rozpedza
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak ktoś jest taki duży jak ja albo R.Hammond z TopGear to ma full miejsca i w uno
4,0
Wyciszenie
o dziwo mogłoby być lepiej, ale jak się silnik już nagrzeje , to diesel przestaje hałasować jak w u-bott´cie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
za rzadko tankuję (+/- raz na 1000 km) więc ciągle mam średnie spalanie ~5,2 jestem 2 właścicielem i na razie naprawiałem tylko 2 wtryskiwacze po 1 właścicielu po oleju opałowym, za co "bardzo dziękuję" poprzedniemu uzytkownikowi (w sumie 3000) poza tym zero problemu
5,0
Stosunek jakość/cena
nowe trochę drogie, niewiele używany jak mój względnie tani a wyposażenie super, ma to co podobne o kilka-kilkanaście tyś droższe
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trzeszczenie z deski, zwłaszcza jak diesel jest zimny i jedzie na niskich obrotach
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie za krótko jeżdżę (~3000 km) ale poza wspomnianą naprawą nic się nie dzieje