na poczatku ´haczyla´ trojka - ale po 15 tkm sie ´ulozyla´ i jest OK - mozna by jedynie inaczej zestopniowac 1 bieg, bo samochod dysponuje za duzym momentem obr.
5,0
Układ jezdny
lepszym (lub porownywalnym), w kompakcie, nie mialem mozliwosci jezdzic
Komfort
4,0
Widoczność
z tylu (sedan) trzeba ´zgadywac´ gdzie sie konczy samochod
5,0
Ergonomia
zadnych uwag
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z klimatyzacja wzorowo, bez strasznie paruje - ale tak maja chyba wszystkie samochody z klima i filtrem przeciwpylkowym
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tylu miesci sie osoba o wzroscie 1.9m
5,0
Wyciszenie
jak na diesla i kompakt, to super
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zalezy bardzo od stylu jazdy, ale mozna i ´poszalec´ i pojezdzic ´ekonomicznie´
5,0
Stosunek jakość/cena
doskonale (69000 PLN za full-opcje, sedan), biorac pod uwage cene za turbo diesla w promocji X100 i fakt, ze juz sie dawno doplata do diesla wrocila w roznicy ceny/spalania ON w porownaniu do modeli benzynowych.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic sie nie zepsulo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j. w.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TDCi 101KM 74kW
[l/100km]