Bardzo dobra elastyczność silnik nieco archaiczyny mogło by być nieco więcej koników
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna w każdej sytuacji.
5,0
Układ jezdny
Suuuuuper to nie VW lub tym podobne toporne auta. Wszystko pod kontrolą i bez niemiłych niespodzianek również przy poślizgach zimą chce się szaleć
Komfort
5,0
Widoczność
Aby do przodu we wsteczne lusterko zbytnio często nie trzeba patrzeć
5,0
Ergonomia
nic nie trzeszczy i wszystko pod ręką i przede wszystkim nie szare i toporne jak u innych.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko się grzeje zimą i podobnie chlodzi latem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na swoje gabaryty jest OK
4,0
Wyciszenie
Mogło by być nieco głośniej bo z samym filtrem stożkowym już jest co posłuchać a gdzie mowa o wydechu i nie potrzebne audio
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To jedyna wada tego auta. Duże obroty na 5tym biegu robią swoje. FATALNE zestopniowanie. Przy 160km/h jest 4200 obr/min to jest porażka. Zużycie średnie większość 70proc trasa 10-11 L. No ale ciężka noga musi kosztować, ale jestem przekonany że ,, dziadkowi" by wyszło 8.
Minimalne spalanie przy ekonomicznej jeździe to nie mój wynik bo takiej jazdy nie znam
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 130KM 96kW
[l/100km]