Wygody w prowadzeniu, zwrotny, ładowny, ekonomiczny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Po wymianie rozrządu, wszystkich filtrów i pasków utrzymanie kosztuje grosze, z resztą rozrząd (firmy INA) z robocizną kosztował 360 zł
5,0
Skrzynia biegów
krótki skok między biegami, każdy wchodzi jak w masło
4,0
Układ jezdny
Sworznie i tuleje wahacza niezniszczalne. Łączniki stabilizatora wysypały się po 24 tyś km, ale nowe z wyższej pułki kosztowały 45 zł za sztukę
Komfort
5,0
Widoczność
cóż kombi jest przeszklone na całej długości, widoczność doskonała.
3,0
Ergonomia
brakuje mi miejsca na współczesny smartphone, uchwyty na napoje słabo spełniają swoją funkcję. generalnie rozkład przełączników i manetek jest bardzo standardowy wsiadasz i wiesz co do czego, drażni brak możliwości ustawienia tempa wycieraczek na pierwszym biegu. (zbyt długi czas pomiędzy jednym uruchomieniem a kolejnym)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo szybko łapie temperaturę, szyby zimą odmarzają dosłownie po kilku minutach, w moim przypadku po 5 km silnik na ok 70 stopni
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z powodzeniem mieszczę się z żoną i dwójką dzieci, pozostaje jeszcze sporo miejsca na bagaż podręczny czy zabawki dla dzieciaków.
2,0
Wyciszenie
niestety powyżej 80 km/h słychać szum powietrza, szum opon i niestety ryk silnika. w kwestii wygłuszenia nędza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części są tak tanie że można by je z powodzeniem nabyć w warzywniaku. Spalanie śmiesznie niskie. OC przy 60% zniżek - 522zł
5,0
Stosunek jakość/cena
3 lata bezawaryjnej jazdy / 5000zł
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie zdarzyły mi się jeszcze.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przez 3 lata z czystym sumieniem mówię NIE BYŁO ANI JEDNEJ
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TDDI 90KM 66kW
[l/100km]