Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Focus I Kombi

kierowca, 13 lat temu
Silnik 1.8 TDDI 90KM 66kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 175 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Ford Focus I Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW 1999-2005 - Oceń swoje auto
2,92
29% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : prowadzenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : pompa paliwowa
Układ elektryczny : alternator
Inne : przekładnia kierownicza
2,0
Całokształt
jedyne zalaty to sporo miejsca i satysfakcjonujące prowadzenie , jak na tak lekkie auto - duze spalanie i te naprawy ... ciągle coś
Wrażenia
4,0
Silnik
dopuki wszystko działało sprawnie radzil sobie z autkiem , nawet z 5 osobami i bagazem dalo sie jeździć, ale od kilku miesięcy jest tragedia wszystko pada jedno po drugim ...
3,0
Skrzynia biegów
wszystko bylo fajnie ... tylko na zimnej skrzyni ciężko wbijać biegi - chyba nadchodzi jej kres - prawdopodobnie jak większość podzespołów tego auta to po prostu tandeta.
4,0
Układ jezdny
prowadzi sie bardzo dobrze , pewnie i daje przyjemność z jazdy - o ile wszystko działa , padła pompa wspomagania i przekładnia kierownicza - a części drogie.
Komfort
5,0
Widoczność
świetnie sie jeździ , łatwo parkuje, ma mały promień skrętu , co w połączeniu z bdb widocznością pozwala wjechać i zaparkować wszędzie
4,0
Ergonomia
bez zarzutu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
może to tylko moj tddi - ale zanim sie nagrzeje w zime - to ja zdąże sie przeziębić , szyby parują zamarzają od środka a nawiew średni, w deszczu i w zime szyby w tylnych drzwiach i z tyłu ciągle zaparowane
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na niższą średnią to miejsca sporo, z tyłu byłem naprawde miło zaskoczony
2,0
Wyciszenie
słychać każdą nierówność drogi ... może to dlatego ze przesiadłem sie z omegi (której pod tym względem nie można było nic zarzucić), w środku wszystko lata - strasznie tandetnie spasowane i mocowane na zaciski , klepie i chałasuje ...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto przy przeciętnej jeździe - 7.5 ,trasa nie szalejąc 6 - 6.5 i to po zaślepieniu egr czy erg ... jakoś tak sie to nazywa - zawór zwrotny ... wcześniej potrafil 10 w mieśie palić
2,0
Stosunek jakość/cena
nowy .. warto - urzywanego , powiem tak - nigdy więcej
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
łamiące sie przewody ,podnośniki klapy padają , fotele skrzypią odpadają łączone na zaciski pierdoły, wydech, drzwi i progi rdzewieją ... ogólnie wszechobecna tandeta - pod maską i w kabinie
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pompa paliwowa - 2.5 tyś w boshu z gwarancją + rolki filtr itd ... miesiąc poźniej alternator - 630 z wymianą ... miesiąc później pompa wspomagania - urzywka 250 z wymianą , okazało sie ze poma padla do olej cieknie z przekładni (pdawdopodobnie sie zatarła) przekładnie bede robil, olej cieknie z turbiny i skrzynia ledwo dyszy - jak na auto ktore jest naprawde zadbane i często serwisowane to gruba przesada, a części do najtańzych nie należą

On - zużycie paliwa dla silnika 1.8 TDDI 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Focus I Kombi