Silnik troszkę za słaby do szybkiego wyprzedzania ale jak na 90 KM to nie jest źle. Kultura pracy pogorszyła się wraz z zwiększeniem przebiegu. Kiedy kupowałem auto przebieg wynosił 145 tys. km, a teraz 246 tys. km.
4,0
Skrzynia biegów
Troszkę \"wajcha\" ma luz na włożonym biegu ale poza tym nie jest źle.
5,0
Układ jezdny
Jeden z najlepszych układów jezdnych ! Świetnie się prowadzi nawet jak auto jest przeładowane. Po prostu super się prowadzi ! Jakaś Omega, Passat lub A4 wymięka.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słabo grzeje, długo trzeba czekać aż będzie ciepło.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca, po regulacji fotela spokojnie usiądzie wyższy kierowca.
3,0
Wyciszenie
W środku głośno, jak przesiadłem się na benzynę 1.6 (jeździłem 2 miesiące) - duża ulga dla uszu i głowy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Malutko pali.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Małe usterki w postaci żaróweczka od podświetlenia zegarów, zgniło mocowanie żaróweczki od podświetlenia tablicy rejestracyjnej, łożysko koła.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
2 miesiące po zakupie uszkodzeniu uległa pompa paliwa. Prawdopodobnie przez lanie paliwa na nie znanych stacjach. taka imperza kosztowała mnie 5 tys. złotych. Szprzęgło uległo uszkodzeniu po 4 latach, koszt naprawy 800 zł.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TDDI 90KM 66kW
[l/100km]