Silnik
: PROSZĘ OMIJAĆ TEN SILNIK SZEROKIM ŁUKIEM !!!
1,0
Całokształt
nie nie i jeszcze raz NIE!!!
Wrażenia
1,0
Silnik
Witam,
To mój drugi wpis na forum. W poprzednim (2008-10-21)informowałem że wymieniłem pompę paliwową wraz ze sterownikami - koszt (4 tys. zł).Pojawiły się nowe problemy z odpalaniem. Najgorsze było przejechanie na zimnym silniku ok. 1-2km i zostawienie samochodu na 5 minut. Wtedy można było chechłać rozrusznik z dobre 2-ie minuty. Wymieniłem świece bo żadna już nie chciała grzać - koszt 350zł. Pomogło ale nie na długo. Z ciekawości sprawdziłem kompresję na zimnym silniku i tu zbladłem: silnik do remontu - koszt w serwisie to 8 - 10 tys. zł w warsztacie u znajomego kumpla ok. 5 tys. zł. Remont silnika przy 170.000 tys.km w dieselu???
Kupując to auto miałem książkę serwisową i zaznaczam że przebieg jest oryginalny.
Całe szczęście pozbyłem się go bo jeszcze trochę i musiałbym myśleć o sprzedaży mieszkania żeby zainwestować w naprawy \"focusa\". Odradzam ten silnik - to jedna wielka pomyłka a koszty napraw kolosalnie duże !!!
3,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa bardzo rozsądne
ceny przeglądów i napraw zbyt wysokie
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ten silnik proponuje włożyć do malucha może wytrzyma do 200.000 tys. km przy tej masie fiacika
Dla mnie marka FORD może już przestać istnieć. Nie dziwi mnie że ogłaszają bankructwo skoro produkują silniczki do pomocy przy pchaniu karuzeli
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TDDI 90KM 66kW
[l/100km]