Przeniesienie napędu
: dwumasa psuje się przy dynamicznej jeździe
Silnik
: bałwanki - pękają po stuningowaniu
5,0
Całokształt
Właśnie pozbywam się auta, którym jeździłem 4 lata i zrobiłem prawie 90tys. km więc mogę coś konkretnego napisać. Auto zakupiłem jako 5 letnie bezwypadkowe ale z czasem powychodziły oznaki robionego auta. Na szczęście nie wpływało to na bezpieczeństwo i właściwości jezdne. W historii auta wymieniłem koło dwumasowe, wał korbowy koła pasowego a na koniec do wymiany będzie pompa vacum. Ogólnie - auto nardzo solidne jak na klasę średnią niższą. Bardzo solidne zawieszenie, które było katowane ale nigdy nie zawiodło. Silnik upgrade-owałem do 115KM i dodałem power-box-a. Radość z jazdy! Niestety popękały mi bałwanki czyli przewody wysokiego ciśnienia do intercoollera i w upały wywalało zawór bezpieczeństwa w turbo. Ostatecznie auto oceniam bardzo dobrze. Nie bardzo jest się do czego przyczepić. Używane Foki są w niskich cenach i myślę, że w cenie Focusa trudno znaleźć coś równie solidnego. Osobiście polecam stosowanie opon o podwyższonym profilu: 195/65R15 - zdecydowanie wzrasta komfort jazdy.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TDCi 115KM 85kW
[l/100km]