Układ elektryczny
: ładowanie, diody prostownicze, regulator napięcia
Silnik
: rozrusznik
Inne
: czujnik położenia wałka rozrządu
3,0
Całokształt
Super się jeździ, ale więcej stoi u mechanika, niż jeździ.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przyspieszenie, elastyczność, równo na wolnych obrotach - pięknie.
4,0
Skrzynia biegów
Znośnie, ale ciężko wyrzucić i wrzucić jedynkę nawet przy wolnym toczeniu.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny wspaniały - żadne auto tak dobrze mi się nie trzymało drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko bardzo wygodnie.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Długo się nagrzewa, dobrze się wentyluje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo wygodne auto dla kierowcy o wzroście 192cm :)
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa super, ale tyle napraw, że cała oszczędność \"idzie się kochać\".
2,0
Stosunek jakość/cena
Przejechałem 12 tysięcy kilometrów i w tym czasie więcej wydałem na drobne naprawy niż na olej napędowy.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 8 miesięcy posiadania tego 8-letniego Focusa odwiedziłem mechanika chyba z 10 razy. Problemy z ładowaniem, czujnikiem położenia wałka rozrządu, zapalaniem, klimatyzacją, teleskopami klapy bagażnika, diodami prostowniczymi...
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Moje poprzednie auto nigdy nie rozkraczyło się na drodze (14-latek). Focus rozkraczył mi się dwa razy (czujnik położenia wałka rozrządu).
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TDCi 101KM 74kW
[l/100km]