Zawieszenie
: Nigdy nie zawiódł, moze i się na koniec trochę zdefektował ale po 147tys to do przyjęcia.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Odpryski
Przeniesienie napędu
: Sprzegło + kołodwumasowe
Silnik
: turbina
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Przyzwoite osiągi.
3,0
Skrzynia biegów
Bez rewelki, mogło by być lepiej z precyzją.
5,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Bez rewelki.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przynajmniej jak dla mnie.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 130km/h głośny.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na diesla, dużo, ale trzeba turbine nakarmić.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raczej dobrze, nie zawodził przez 3 lata. Wymiana tylko części zużywających się. Bez oszczędzania.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Co tu napisac przez 146tys, rewelka, z czego moje 40tys. A teraz Sprzęgło i kołodwumasowe - 2400zł brutto TANIO!
I zaraz turbina, co prawda jak na razie brak utraty mocy ale gwizdanie zaje...., a więc zaraz będzie zgon. Regeneracji ni epolecam szczegolnie dla Garrett o zmiennej geometrii. Nowa 2450zł netto, a w Ford 4000zł.!!!
Ogólnie poza tymi piedołami bezawaryjny.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TDCi 101KM 74kW
[l/100km]