Aktualnie Focusa można bardzo tanio kupić. Bardzo przyjmenie się prowadził. Niestety ze spalaniem w miescie niewiele da sie zrobić ja jezdząc bardzo ekonomicznie sprawne przyspieszanie - jazda ze stała predkoscią 1500 -2000 obr - hamowanie silnikiem nie mogłem zejsc ponizej 8.5 pb jezdząc agresywniej rosło w okolice 10 l pb. w trasie skolei bardzo fajnie bo przy predkosciach 100-110 ponizej 7 l 120- około 7 130 -
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik bardzo elastyczny jezdziłem nim pracując prawie w całym zakresie obrotów nie trzesie nim od 1200 obr/min i przyjemnie ciągnie az do 5500 obr/min V max 200 .
5,0
Skrzynia biegów
dobrze zestopniowana biegi pewnie wchodzą, skok drążka mógłby być odrobine mniejszy.
5,0
Układ jezdny
bardzo przyjmne i precyzyjne prowadzanie
4,0
Karoseria
progi były już po naprawie i troche korozji juz było widać aczkolwie jak na 18 latka nie najgorzej
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
sterownie radiem przy kierownicy bardzo wygodne. wszystko dość intuicyjne. Czynnosci eksploatacyjne nie nastarczają problemów.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tak jak w kompakcie z przodu wystarczająco dla 2 osób z tylu dla 3 troche ciasno.
4,0
Wyciszenie
głosniejszy niz nowoczesne samochody, ale jazda nie jest uciązliwa
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tak duzo tych samochodów ze wszystko da sie dostać w przeciągu dnia z pobliskiego szrotu.
5,0
Stosunek jakość/cena
samochód kupiłem w wersji GHIA za 3000 zł poza centralnym i klimą wszysko było sprawne i bardzo dobrze mi sie nim jezdziło.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przepalona żarówka
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 115KM 85kW
[l/100km]