Inne
: przekładnia kierownicza - maglownica - regenerowane szybciej padają.
Zawieszenie
: łącznik stabilizatorów.
4,0
Całokształt
Samochód ma swoje humory, ale ogólnie jestem zadowolony i poleca. Przejechałem nim 80.000 km i nie było większych problemów. Głównie problemy wyszły przez zaniedbania przy wymianie lub wady fabryczne zamienników. Następny też będzie focus :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Do 90-100 km/h jest dobrze później robi się już głośno
5,0
Skrzynia biegów
żadnych problemów, może nie ma tego klik przy zmianie ale biegów nie trzeba szukać - same wchodzą
5,0
Układ jezdny
rewelacja - ostatnio jeździłem BMW 320d i powiem :) foczka jest sztywniejsza, ale ... coś za coś, zawieszenie jest bardzo delikatne.
Komfort
4,0
Widoczność
nie mam się czego czepić
4,0
Ergonomia
przyzwyczajenie wszystko pod ręką - jedyne ale to otwieranie maski - tylko i wyłącznie kluczykiem - ból.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest - w zimie dłuuugo się nagrzewa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest dobrze, to nie jest klasa wyższa.
4,0
Wyciszenie
jak wspomniane wcześniej powyżej 110 już jest bardzo głośno ale da się rozmawiać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ostatynimi czasy spalanie wzrosło ;), Kraków niestety pożera, ale ogólnie nie jest źle. Ceny zamienników są satysfakcjonujące, jakość różnie.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej klasie :) bardzo dobrze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tutaj jest różnie, zazwyczaj pierdoły, i głównie zawieszenie, łączniki stabilizatorów, łożyska, włącznik szyb elektrycznych
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie odpalił raz nikt nie wie dlaczego najprawdopodobniej woda w paliwie
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TDDi 90KM 66kW
[l/100km]