Silnik
: Pompa wtryskowa przy 180 tys. Zawór egr 195 tys.
4,0
Całokształt
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z auta. Całokształt psują awarie pompy i zaworu egr.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zbiera się dobrze. Przy wyprzedzaniu bez problemów. Pracuje równo. Elastycznie przyspiesza na 4 i 5
5,0
Skrzynia biegów
Brak uwag.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze się prowadzi i trzyma w zakrętach.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność z przodu średnia. Słupki za szerokie, przez co nie widać czasem nadjeżdżających aut. Na skrzyżowaniach trzeba się wychylać żeby zobaczyć czy coś nie wyjeżdża.
5,0
Ergonomia
Włączniki umieszczone bardzo wygodnie. Wszystko pod ręką. Nie trzeba się wysilać żeby dosięgnąć czy trafić w przycisk.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Mogłoby być trochę ciszej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dość niskie spalanie. 6,7 l. ropy na 100. W porównaniu z golfem słabiej, ale jest ok.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze niezłe auto. Trzeba jednak założyć pewne naprawy przy przebiegu między 150 - 200 tys. Koszty od 1500 - 3000 zł.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie dzieje poważnego. Listwa z drzwi odpadła, ale przyklejenie to drobiazg.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pół roku po zakupie siadła mi pompa wtryskowa. Ostatnio siadł zawór EGR i samochód zaczął mocno kopcić na czarno. Wymieniłem na używany i jest dużo lepiej, ale mechanik stwierdził, że trubina zaczyna brać olej i może trzeba będzie wymienić.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TDDi 90KM 66kW
[l/100km]