Zawieszenie
: Tylne zawieszenie naprawiam raz w roku
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Głośny jedynie przy jeździe z prędkościami powyżej 130 km/h
2,0
Skrzynia biegów
Zużywają się cięgna i trudno wrzucić 1-2 bieg.
4,0
Układ jezdny
Szkoda tylko, że tak szybko ulega zużyciu tylne wielowahaczowe zawieszenie. To skutek naszych dróg.
Komfort
4,0
Widoczność
Mała tylna szyba, ale można się przyzwyczaić.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Często się coś psuje. Jesienią i zima problem z centralnym zamkiem (przestaje działać). Trzeszczą plastiki, itp
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pompa wtryskowa padła przy 160,000 km. Koszt niemały. Luzy w przekładni kierowniczej zagrażają bezpiecznej jeździe, naprawa też droga a regeneracja nie zawsze skuteczna.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TDDi 90KM 66kW
[l/100km]